cory-woman

cory-woman
cory-woman

piątek, 19 lutego 2010

Ja?



Ja po                                                                                                   Ja przed


Zgłosiłam się do oceny na pewnym blogu. Osoba, która mnie oceniała uznała, że moja MeDoll wygląda tragicznie! Fakt, mój makijaż był wtedy tragiczny, bo robiłam go na szybko.  Na początku postanowiłam być twarda i nie dać się, bo lubię być oryginalna. Metamorfoza, którą zaproponowała (rzecz jasna, ona by ją wykonała) wydawała mi się durnym pomysłem. Wyszłabym na beztalencie, które na stardoll musi mieć pomocników. Potem załamałam się i sama się zmieniłam. Teraz mam takie oczy, usta, twarz, jak większość doll na całym stardoll. A tego właśnie nigdy nie chciałam! Ehhh.... jestem rozstrojona uczuciowo :))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz